S4l1h adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tabloda colom açmak daha mantıklı başka tablo açmaktansa

24 saatte bir boşalan bir tablo sağlıklı olmazki şöyle düşün.
saat 23:00 da verileri boşaltıyorsun cron ile ayarlamışsın ben saat 22:00 da giriyorum sitene hiti arttırıyor sen verileri boşaltıyorsun 23:00 da ben 23:30 da girince hiti yine yükseltiyorum.
Kısaca farklı bir tablo oluşturmak yerine direk yarisma tablosuna ip ve zaman diye 2 colom ekle ve işini gör
teşekkürler
böyle deniceğim. bitmesi 4-5 günümü alicak gerçi :]
tam baslamadim sistem'i yazmaya. taslak atiyorum henuz :]
bitirince sistem'in kararlı çalışıp, çalışmama durumunu bildiririm.