Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
tabloda colom açmak daha mantıklı başka tablo açmaktansa
24 saatte bir boşalan bir tablo sağlıklı olmazki şöyle düşün.
saat 23:00 da verileri boşaltıyorsun cron ile ayarlamışsın ben saat 22:00 da giriyorum sitene hiti arttırıyor sen verileri boşaltıyorsun 23:00 da ben 23:30 da girince hiti yine yükseltiyorum.
Kısaca farklı bir tablo oluşturmak yerine direk yarisma tablosuna ip ve zaman diye 2 colom ekle ve işini gör