Başka konu açmamak için buraya yazıyorum.
Godaddy backorder işinde o kadar adi ki bugün Godaddy'yi kullandığım için pişman oldum. Vasat bir domaini alamayacak kadar aptal bir sistemleri var. Benden tavsiye
backorder için asla godaddy kullanmayınız. Keşke snapnames ya da pool kullansaydım.
Enom denen başka bir aptal firma (ki Türkiye İP'lerinden üyelikleri onaylamadığı biliniyor) backorder koyduğum domaini almış. Bana 200$ öde al diyor.