sağolun arkadaşlar bilgilendirdiğiniz için. elimdeki domain
www.microsoft.xxx olduğu için direk onun adını taşıyor. önünde veya arkasında isim olsaydı belki sorun olmaz diye düşünebilirdim. zaten yapacağım çalışma ise microsoft ürünleri hakkında bilgileendirici bir site. onun haberleri falan olacaktı. şimdi bu emeklerim boşa çıkacak, ileride başım ağrıyacaksa hiç bulaşmak istemiyorum. Bi kanalda çalışıyorum vee üniversite öğrecisiyim. bu denli büyük problem olacaksa microsofta mail atiyim kendileri alsınlar

elimde bide windows.xxx var ama bu domainle hak iddia edemezler sonuçta bi pencere nesne ismi ama, microsoft için ne yapsam diye düşünüyorum kaç gündür.
yine görüşlerini paylaşmak istiyen arkadaşlar olursa sevinirim