arkadaşla internette marka olayı çok fazla etkili değil..kaldı ki Türkiye'de marka olan amerikada marka kabul edilmiyor veya aynı şekilde amerikada marka olan türkiye de edilmiyor..bu yüzden marka o kadar önemli değil.internetin yegane kuralı vardır oda önce alan kapar..ama bununda kuralları yokmu elbette var..ama saçma sapan bir ismi adamın biri meşhur eder sen gider o isme konarsın adam onu elinden alır...fakat ismin hakan şükür dür..gider hakansukur.com u alırsın..hakan şükür senden kendi marka olsa bile alamaz..karışık işler.