zaten firefox kullanmasa türkçe karakterli domainli sitelere giremez.
ie ile gezmek için eklenti gerekiyor, ie7 nin durumunu bilmiyorum.

bu sistemin uzakdoğudan bir program ile de alındığını bilin.