Merhaba arkadaşlar. Bilgi yarışması varmı. Sorular ve cevaplar giricem. kullanıcılar cevaplıycak. 3 yanlış veya 1 yanlış olunca yandınız. puanınız gibi. Ben asp de yazmaya başlamıştım üyelik işin içine girince karışmıştı çıkmamamış ve silmiştim.

Birde adam asmaca oyununu eklersen güzel olur. Hoşca vakit geçer. Teşekkürler şimdiden permission.