Merhaba arkadaslar bigdumpla yuklerken yukardaki hatayı alıyorum, sebebini ve cozumunu bilen varsa lutfen yazsın. ssh yok. tabloları onardım, eklentileri sildim, dil dosyasını sildim bu sekilde admincpden aldım yedeği. sonucta olması gereken gibi yaptıgımı dusunuyorum. ama hala aynı 3 tane yedek var ama hangisini denesem aynı hata ya da benzeri...

birde phpmyadminden yedek alırken yarım kalıyor sebebi post tablosu 303MB filan onarıyorum optimize ediyorum hala aynı inmiyor yedegi. mysqldumperı kullandım yedegi aldı guzel ama yuklerken yarıda sayfa goruntulenemıyor dıye beyaz sayfaya atıyor. ne denediysem siteyi tasıyamadım bı akıl verın lutfen.. plesk ten cpanelli bir lınuxa gecmeye calısıyorum
şimdiden sağolun iyi çalışmalar