ah ah tıpkı benim geçen seneki yaşadıklarım

6000 üyeli bir forumum vardı bi ara Fulin Arıkan olayları çıkmıştı google da ilk sıradaydım 1 günde 2500 den fazla üye çekmiştim hatta ekran görüntülerini almıştım

gelen üyelerin hepsi abaza gençlerdi ama olsun

tabi sonra ne oldu site çöktü aşırı cpu kullanımından dolayı rodosweb şutladı bizi

iyiymiş. ama benimkinde sistematik bir artış var. dün sabahtan beri heralde sürekli artıyor. sxe injected sanırım çoğunu çeken ama yine de sürekli sitede koyduğum bir şeydi