DjBuRaKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siten gayet şık ve güzel sitede durmak istemenin bi yanıda bu olmalı + güzel konular var .. devamı gelir inş.. başarılarının devamını dilerim
çok sağol yorumun için. valla aşırı mutluyum şu an. dert dökermiş gibi içimi dökmek istiyorum şu an. gittikçe artıyor üye olanlar. 478 derken şu an 496 görüyorum