12 yasında masında anlamamki beni hiç bağlamaz. Anası babası gitsin çoluğuna çocuğuna sahip çıksın. Bu saatten sonra hesap vakti.

Şunu kimse unutmasınki Herşeyin Bir Bedeli Vardır. Bunu yapanda elbet ödicek bedelini.