Parayla Foruma mesaj mı attırılıyor. Bence niye forumu kendi haline bırakmıyosun, yenilikler ve güncellemeler sürekli olsun, üyeleri sürekli sitede tutarsın zaten. Böyle yapay bir mesaj olursa bunun faydası da olmaz ki. Neyse, o da senin görüşün tabi, bişey diyemem. Kolay gelsin