Güzel değil oradaki inceledim... rkral Balıkesir'de 1 yer resim olarak basıyor o da iğrenç 2 yıkamada çıkıyor 1 yer daha var orası sadece yazı baskısı yapıyor =)

Güzel baskı yapan varsa pm atarsa çok iyi olur...