Google zaten siteyi kurduktan 1 1.5 Hafta Sonra İndexlemeye başlar.. googleye url ni gönderdikten sonra tek iş beklemek..sitende GoogleBot u online görünce bil ki indexlenmeye başlamışşın
haklısına ama sanki vbulletinden daha geç indexleniyo MyBB..evet google botları geliyo ayrıca yahoo'da.kullanan arkadaslar önerilerinizi yazarsanız cok sevinirim