Konu
Joomla Hak. Yardıma İhtiyacı olan varsa?
30-05-2008, 23:07:09
#7
zoece
Hocam msn 'im
mehmet.lale@ibb.gov.tr
daha detaylı görüşebilirim msn'den fakat bugün msn i açmak istemiyorum. malum yarın aöf sınavları var ders çalısıyorum.. böyle gelip ara ara bakabiliyorum.. yarın daha etkin görüşebiliriz..
tesekkürler.