Hocam msn 'im mehmet.lale@ibb.gov.tr

daha detaylı görüşebilirim msn'den fakat bugün msn i açmak istemiyorum. malum yarın aöf sınavları var ders çalısıyorum.. böyle gelip ara ara bakabiliyorum.. yarın daha etkin görüşebiliriz..

tesekkürler.