Öncelikle geçmiş olsun.Ama tebrik ediyorum mahkeme açmışsınız bircok dolandırılan kişi ne mahkeme açıyor ne başka bişey.Ne güzel dünya 1 pislikten daha kurtulacak.
Bu konu tüm dolandırıcılara ibret olsun...