Konu
Dolandırıcı Ali Şahin
30-05-2008, 19:18:29
#3
metinsonmez
Öncelikle geçmiş olsun.Ama tebrik ediyorum mahkeme açmışsınız bircok dolandırılan kişi ne mahkeme açıyor ne başka bişey.Ne güzel dünya 1 pislikten daha kurtulacak.
Bu konu tüm dolandırıcılara ibret olsun...