brandt abi çok ayıp ettin.Abi bu adam bana dedi biri var botu ona tamir ettirelim.Bende tamam dedim tamir eden adam botu bu brandt e de yollamış parayı da ben ödedim düzelttirdiğimiz adama şimdi bide burda utanmadan satıyosun botu inş. sattığın o botun parasını yiyemessin hakkım haram olsun...
Lütfen sizde bu adamdan almayın isteyen varsa ben 15 Ytl ye veririm...