Hocam Sef olayında .. farklı bir bileşen kullanıyorum ve dedğin olay bu bileşende çok basit olarak yaplmakta ..

OpenSef'i bu konuda pek başarılı bulmadım !

NOt : Ayrıca bu bir yardım baslıgı degil hocam . Sadece bu aralar boş vaktim bir hayli fazla olucak cumartesi'den itibaren. Bu yüzden joomla konusnda bilgilerimin karsılgını almak istedim sadece.. Fakat bu yardım etmiyecegim anlamına gelmiyor. Bu tür ufak konularda yardım istiyorsan pm ya da msn imi ekle yeter..
Tesekkürler.