Joomla'yı 3 senedir kullanıyorum(diğer cms sistemleri'de aynı şekilde).. İstersen yarımdcı olabilirim.. R10 ya da diğer müşterilerimden bir çok joomla referansı verebilirim..

Tesekkürler.
msn : mehmet.lale@ibb.gov.tr