Bazı arkadaslar olayın resimden kaynaklandığı sanımışlar, yani alttaki reklamların seçememişler bile ... Neyse arkadaşlar ben tahmin ediyorum, en azından kendimi ziyaretçi yerine koydugum zaman sonuç açık kandırılıyorum diye düşnürüm. Bu nasıl legal hale getirilebilir sorusu idi?

Bu konuda çizgi önerisi dışında bir fikri olan varsa ve bir de R10 halkıyla paylaşırsa son makbule(!) geçer

Ha derseniz bence bu yerleşimden birşey olmaz kesin banlanırsın bu fikirlere de açığız...