Oldum olası şu samsung'a kanım bir türlü ısınmadı ( telefon dalında) gerek menuleri olsun gerek tasarım olsun bir türlü sevemedim bir nokia alıyorsun eline cep bilgisayar gibi ama samsung her modelde aynı nerdeyse samsung e 250 alıyorsun üst modellerle nerdeyse aynı gibi hep aynı tasarım buda adamı sıkıyor ama bir nokia yada sony de farklı farklı eskide birde siemens vardı sx1 filan herneyse konuyu dagıtmayalım samsung şarj konusunda çok kotu haberin olsun ben unv 4 arkadaş test ettim hepsindede aynı sorun pil çok çabuk bitiyor. zaten samsunda mp3 dinleme yada radyo filan düşünüyorsan yanında harici bataryada yada şarj cihazını taşıman şart