Profosyonel olmuş be hocam

Sen kendin tıklamadıktan sonra bence normaldir nihayetinde sen bu site için aylık veya yıllık bir para ödüyosun bununda karşılığını ancak reklam gelirleriyle kazanırsın bu reklamda normaldir bence yanlışmıyım bilmiyorum yinede farklı düşüncelere sahip olan arkadaşlarımız vardır kolay gelsin