taktın samsung 'a

Bak daha önce nokia kullandıysan samsung 'a hiç bulasma

ben U600 'ü alırken kapaklı ve ince oldugu için almıstım . Şuanda samsung telefonun en iyisi bile nokia nın yerini tutamaz diyorum
En azından nokia nın menuleri güzel
bende kapaklı ve ince olduğu için ısrarla samsung istiyorum