Jonturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
d900i nasıl peki önerir misiniz?
taktın samsung 'a Bak daha önce nokia kullandıysan samsung 'a hiç bulasma
ben U600 'ü alırken kapaklı ve ince oldugu için almıstım . Şuanda samsung telefonun en iyisi bile nokia nın yerini tutamaz diyorum
En azından nokia nın menuleri güzel