TrueLove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6300 al bak dalgana
6300 al gerçekten inan tavsiye etmiyorum. Dışı seni içi beni yakar derler ya
Arkadaşların dediği gibi şarjı az gidiyor.
Sesi Çok çıkmıyor.
Rehber özelliğinden bahsettim zaten.
Çok yavaş telefon.
Ekranı güneş ışıgında parlıyor ekran gözükmüyor. Güneş ışıgı modunu kullanmalısın o modu açtıgında da renkler çok kötü gözüküyor.
Herhangi bir ayar yaparken tuşlar dokunmatik oldugu için bir anda yaptıgın herşeyi kapatabiliyorsun. Kaç kere mesaj yazarken veya herhangi bir ayar yaparken bu menuler yuzunden yaptıklarımı bastan yapmak zorunda kaldım.
Telefonu şarj etmek veya kulaklıkla radyo dinlemek için yanında plastik veya mikadan yapılmıs bir kapak var bu kapagı yan çevirmen lazım. Kırılma riski var.(telefonu almaya incelemeye gittiğinde kulaklık ve şarj yerlerine dikkat et dediğimi anlayacaksın)
Şuanda ilk aklıma bunlar geldi ..
Biraz daha beklersen aklıma geldikçe yazarım.