Nedır ultrabilişim ile alıp veremediğiniz ?
Yapılan temaların buyuk kısmı Default tema duzenlemesıdır sadece renkler farklıdır o sekılde olunca tema sahıbı olunuyor da Ultrabilşim tema düzenleyince mi olmuyor ?
Sizin amacınız zaten üzüm yemek değil ki bağcıyı dövmek .
Hırsızlıkla suçladığınız o tema için bile en az 2-3 saat harcanmışdır ve bunu kendilerinden ziyade vB kullanıcıları için harcamışlardır .
Linebilişim kim oldugunu bılmıyorum ama herkes temacı oldu diyorsun bende aynısını Hosting işi yapanlar için diyorum .
Hatta geçenlerde vB yardım sitesinde böyle bir konu açılmıştı soyle bır cevap vermıstım .
Cebınde 100 ytl olan kısı reseller kıralayıp hostıng ısıne gırmeye basladı Türkiye forum çöğlüğü oldu zaten hosting coplugu olmasına cok az kaldı .
Sizin de bunlardan pek farkınız olmadığını dusunıuyorum cunku en ıyı paketınızde bıle 5 gb alan anca verebılıyorsunuz ve bunun fıyatı aylık 40 YTL ben 300 gb alan 2 tb bandwith olan paketi yıllk 150 YTL'e satıyorum .