öncelikle hostun kontrol paneline girip bir veri tabanı oluşturacaksın...sonra bir kullanıcı ve bu kullanıcıyı veritabanıyla ilişkilendireceksin...daha sonra veritabanının adını , kullanıcı adını ve şifresini yukarıda vermiş oldugun kodların uygun yerine yazacaksın..ip adresi kısmına eğer localhost , kullanıcı adı kısmına veritabanı yönetici adı, şifre kısmına veritabanı yöneticisinin şifresi ve db name kısmınada oluşturdugun veri tabanının ismini yazacaksın...en son eğer yapmış oldugun proje veritabanını içeri aktarmanı gerektiriyorsa veritabanını seçip içeriye aktar dedikten sonra bilgisayarında ki SQL dosyasını seçmen gerekir...yok içeri aktarmalı değil ise kullandıgın script install esnasında kendi kendine veri tabanına aktarıyordur bilgileri.

ben anlattım genel olarak birşeyler ama umarım sorununun çözümünü anlatmışımdır...