Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
sanırım google amcanın pek sevmedigi bir yerleşim olmuş eskiden olsa süper derdim yanlız yenilerde zannedersem siteye girenlere bunun reklam oldugunu hissetirmen googlenin daha hoşuna gider diye biliyorum. Tuzak Olmayıp Teşvik olmalı.