Konu
Gelecekte Çocuğunuzun Resmi:D
28-05-2008, 21:39:38
#51
Dogan
Demek ayrılmasam benim çocuk faşo olacakmış, iyi ki ayrılmışım
Bu da benden ve r10 dan çıkacak çocuk
Dünyalar tatlısı anam