O verdiğim selam örnekdi.O kodun çıktısıda buna benzer diye vermiştim.
HTML çıktısından bakmak lazım aslında.Başka bi divin tablonun içine mi yazıyoki.
Şu sana ilk verdiğim kodu tek başına çalıştırırmısın bağımsız bi yerde
Normalde sütunlarda göstermesi lazım.Çok ilginç,başka bi yerde bişi var sanırım.