Konu
Satılık: HP ProLiant DL140
28-05-2008, 19:29:25
#2
teomania
aynı makinadan bende kullanıyorum.
Bugüne kadar kullandığım en hızlı makina. Hele birde FreeBSD gibi bir canavar sistemle hız canavarı adeta.
İmkanım olsa bugün alırdım.