Yok merak ediyorum. Hepimiz bunca şeyi biliyorduk. Ve hepimiz ordan az çok bir hizmet aldık.
Niye birileri -bir kaç kişi dışında- ya bakın böyle demedi? Üzücü

En son Windows lisanslarından bahsettiğimde Nixcon'dan e-mailler gelmişti. =)