Konu
Nixcon kapandı mı ?
28-05-2008, 01:45:37
#62
trickster
Yok merak ediyorum. Hepimiz bunca şeyi biliyorduk. Ve hepimiz ordan az çok bir hizmet aldık.
Niye birileri -bir kaç kişi dışında- ya bakın böyle demedi? Üzücü
En son Windows lisanslarından bahsettiğimde Nixcon'dan e-mailler gelmişti. =)