Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O değil de AkarWeb okadar çalıştı üzerine bide 54 YTL lik pizza ısmarlattım zorla
Ule ne zaman ısmarladı Tüm gün oradaydım kimse birşey ısmarlamıyor ben mi ısmarlasam bir abilik yapıp dedim durdum. Ben gittim siz pizza mı yediniz. Nankörlerrrrrrr.