1 class ip 50 ytl aylık çok ucuza veriyorsunuz tebrik ederim.
Aslında 20 ATX sunucusu olan Bedava alabiliyor..
Bu ücret IP israfını önlemek için konuluyor sonuçta RIPE ödemeleri belli.. Onu mecbur ödeyecez.
Bu arada ni.net.tr yine saldırılar alıyor arada gitgel olabilir... Allahdan tek başına bir sunucuda