yakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
La erol bi kızın gönlünü hoş edemiyorsun , elin oğlu 3'er 5'er taneyi idare ediyo
[c=61]Ghost*GirL[/c]:
senin bu yaptığın bir değil iki deil
[c=61]Ghost*GirL[/c]:
şimdi konuşma
eroL:
sen yanlış anlıyorsun
eroL:
yapabilcem birşey yok
[c=61]Ghost*GirL[/c]:
bende bişey yap demedim
[c=61]Ghost*GirL[/c]:
ukala ukala konuşma
eroL:
ben mi ukelayım
[c=61]Ghost*GirL[/c]:
bilmem
eroL:
eh biraz öyleyim

--

içimden gelmiyor böylesi daha iyi :P