Vallahi billahi abartısız söylüyorum Erol

daha bugün bile aramızda geçmiş bir konuşma!
Bizimki biraz şımarık bir tip, öte git desen küser alınır
- hüseyin sen bana hani oyuncak bebek alacaktınnn??
- ya senin ne işin var oyuncak bebekle koskoca kız oldun.
- sen beni sevmiosnnnnn....
Ne yapmaya çalışıyolar, dünyaya nereleriyle bakıyolar, genleri nasıl vs. hiç bilmiyorum.
Bir bilene sormak lazım