Vallahi billahi abartısız söylüyorum Erol daha bugün bile aramızda geçmiş bir konuşma!

Bizimki biraz şımarık bir tip, öte git desen küser alınır

- hüseyin sen bana hani oyuncak bebek alacaktınnn??
- ya senin ne işin var oyuncak bebekle koskoca kız oldun.
- sen beni sevmiosnnnnn....

Ne yapmaya çalışıyolar, dünyaya nereleriyle bakıyolar, genleri nasıl vs. hiç bilmiyorum.

Bir bilene sormak lazım