Zaten sunucuya cPanel kurduğun zaman ; cPanel'den Resller,Hosting hesapları açabileceksin.Kurduğunda bunu görüceksin zaten.Ayrıca bu işi ciddi yapacak gibi bir halin var eğerki maddiyat bakımından sorunun yok ise eve metro ethernet,fiber vs. çektirebilirsin buda pahalıya patlar + vergi levhası,TK yer sağlayıcılığı belgesi vs.vs uzun iş...Ben evde deneme amaçlı Windows Server 2003 + Plesk kurdum sorunsuzca çalıştı.Bu konuda isteyenlere yardımcı olabilirim...Bir arkadaşımızda eve CS server kurulurmu diye soru sormuş cevaplayayım : Evet eve CS,HL,KO Server kurulabilir forumda varmı bilmiyorum ama internette kaynaklar mevcut.Ama 1Mbit bağlantı ile Maximum 5-6 kişi kaldırabilir ve çok laglı oynanır ping oranı yüksek olur.
yorumun için teşekkür ederim evet bu işi gerçekten ciddi düşünüyorum server toplamada herhangı bı sıkıntım yok kendım bılgısayarcı oldugum ıcın zaten raftakı parçaları ındırıp toplıcam

curo duo 2 işlemci 4 gb ram 620 gb hdd genelde bakıyorum 1 gb 2 gb ram kullanıyor suan daha sunucuyu toplamadan 3 vps ısı geldı zaten suan bızım kendımıze ait 30 host var vpsde onlarıda kendı sunucumuza alıcaz cpanel lisansı aylık 20 ytlmıs onuda ayarlıcaz. baglantı hızına gelınce ıse 4mbit düşünüyorum aylık 90 ytl şimdilik sanırım 4mbit yeter işletim sistemine gelince ise Windows 2003 Server Türkçe Kur denildi bunu indirdim bugun yurtdısında bı abimiz var bu ısın ıcınde linux kullanacaksan server 2003 kurma dedı bı işletim sistemi söledı ancak tam aklımda yok dusuncelerım bunlar hostıng açabılmemız ıcın cpanel lısansı yeterlı oluyormu baska bır sey gerekıyormu hostıng , vps, reseller açabılmemız ıcın