kartal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
inş dostum 1 ay kaldı,4 yılllık aradan sonra tekrar gıdeceğım vatanıma:S

4 mü bizde belki bu sene gidemicez kein geld

bu senede gitmessek 3 olacak