Zaten sunucuya cPanel kurduğun zaman ; cPanel'den Resller,Hosting hesapları açabileceksin.Kurduğunda bunu görüceksin zaten.Ayrıca bu işi ciddi yapacak gibi bir halin var eğerki maddiyat bakımından sorunun yok ise eve metro ethernet,fiber vs. çektirebilirsin buda pahalıya patlar + vergi levhası,TK yer sağlayıcılığı belgesi vs.vs uzun iş...Ben evde deneme amaçlı Windows Server 2003 + Plesk kurdum sorunsuzca çalıştı.Bu konuda isteyenlere yardımcı olabilirim...Bir arkadaşımızda eve CS server kurulurmu diye soru sormuş cevaplayayım : Evet eve CS,HL,KO Server kurulabilir forumda varmı bilmiyorum ama internette kaynaklar mevcut.Ama 1Mbit bağlantı ile Maximum 5-6 kişi kaldırabilir ve çok laglı oynanır ping oranı yüksek olur.