Konu
domain regleyen varsa içeri
26-05-2008, 18:55:42
#7
talebetube
anlaşıldı sen biraz forumda kendini göster itrader filan yap ondan sonra gel forumda post atılır filan de mesela 3 3,5 yıl sonra herkez sana iş verir ..