@netland;

6 aylık 14,97$.
3 ayı bedava.
daha sonraki 6 ayda ise 29,94$ ödüyorsun.
Sözleşmeyi okuman yararına olur.

panel 1-2 gün içinde aktif oluyor. Paypaldan parayı alırken biraz sorun yaşamışlar sanırm. biraz mail trafiğimiz oldu ancak müşteri numaran gelir gelmez sistem aktif oluyor. Yanında reklam kuponları vs var. Kuponları istedikten sonra 30 gün içinde kullanmak zorundasın, ben henüz istemedim. microsoft, yahoo, google kuponlarını hatırlıyorum.

Oldukça iyi, affilate sistemi de var, affilatelerden üye olduğunda affilate sahibine bir miktar para bırakıyor, deneyebilirsin (benim affilateden 1and1 den paket alabilirsin:P)

Türkçe bir site için kullanacaksan, yani Türkçer girecekse yoğun olarak; pingler 200 250 civarında. Ben ingilizce site için (birkaç dil desteği de var) kullandığımdan sorun değil benim için.
(Bu arada; http://forum.ceviz.net/bir-siteyi-pinglemek-t58569.html bu sorunun cevabını bilen var mıdır r10 a konu açmaya çalıştım ancak sürekli zamanaşımı hatası verdi forum)