obidergi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1and1 de siparişler hep bu kadar uzun sürüyor mu?
ix de sorun olduğundan, 1and1 den aldım fakat yaklaşık bir gün oldu sipraiş vereli ve hala aktif değil.
hocam 6 aylık 23 $ dan mı aldın. bende almayı düşünüyorum. panel aktif olduktan sonra 1 kaç yorum yazar mısın