divxplanetteki özel yazılmış bir script. zaten onlarda vbulletin kullanmıyorlar.
alt yazı scripti çok karmaşık birşey değildir bence. uygun bir fiyata yazdırabailirsiniz. ancak foruma nasıl adapte edilir fikrim yok.