googlenın salak bir makine oldugunu sananlar, pr1 den yukarı kıçamayan ve googlenin çalışma mantıgını bilmeyen insanlardir diye düşünüyorum.
ve konuyu acan arkadasa ayrica tesekkur ederim, keşke her üye sizler gibi tecrübelerini paylaşabilse...
saygılar