sessiona atmasına gerek yok...
<INPUT id="Text1" type="hidden" size="8" name="kontrol" value="<%=asd%>"> yaparak textbox'u gizleyecek
Sonra sadece görsel olarak değeri göstereceksin...
<%=asd%>
Tamam arkadaşın hidden yapınca sayfada görünmeyeceği için sorun olmaz diyorsunda biz işin uç kısımlarını düşünüyoruz , disabled ettiğinde değiştirilemez oluyor , hidden olunca görünmez , iyi hoşta kaynak kodlarını alıp , üzerinde oynama yapıp gönderebilirsin bunu. En iyisi Session 'a atmak yada ne biliyim DB çağırtmak olur, ama sayfada tutmak iyi değil. Bunu seninde görmüş olman lazım ne olursa olsun o değişken sayfada göründüğü sürece üzerinde oynama yapıp post edilebilir, saygılarımla.....