orası mitin arka kapısı ,
sitesi orada barınanaların her türlü hareketi kontrol ediliyor. Bende bursadayım bu yazdığımdan kesinlikle eminim ,yeşil diye birisi vardı muşlu kürt ama mhp li gözüküyor sonradan mafyaya karıştı işte o takım ve arkasındaki gurup. olay bundan ibarettir aslında onun gibi Bursada çok faaliyetleri var aynı gurubun mesela seri açılmış mağazalar mesela seri açılmış kuaför salonları mesela otopark işleri. sürekli çeteler yakalnıyor bursadada yakalandı ama göstermelik bir kaç kişi. size nasl tarif etsem halen istihbaratta çalışanlardan polislikten kovulmalara emekli askerlerden şöförlere kargoculara kadar geniş bir yelpaze. Telefon dinlemeden adam dövmeye takipten ,yasa dışı dedektifliğe ,iş adamlarını haraca bağlamaya kadar özel güvenik şirketlerine kadar geniş bir çete. Bunları bursanın yerlisi herkes bilir ,mutlaka devlette biliyordur. danışıklı döğüş veya bazı işlerinde bunları kullandıkları için al gülüm ver gülüm muhabbeti. Türkiyede malesef askeriyenin ihaleleri ,devlet ihaleleri, kamu ihalelerinin kaymağı dayısı olanlara peşkeş çekilip sonradan karlar bölüşülüyor. o kadar fotoğrafçı var ihaleyi alamazlar ama kendi adamları askeriyenin ihalesini 10 kat pahalı alır. Benim askerlik yaptığım yerdeki ödeme listeleri elime geçmişti inanın 100pc alınacak fiyata 4pc 2 tarayıcı birde ocr proğram alınmış(windowslarda lisanslanmış!!!). Mehmet Ali paşaya durumu söyledim geçmiş bişey yapamayız dedi. kitap basmaya yarayacak sistemler alınacaktı her gün bir sürü akbaba albayı arıyordu ama tam akbabalar. yurtdışında 100 000$ olan sistemi 500 000$ a vermek isteyen akbabalar. Ben neden direk siz yurtdışından getirmiyorsunuz dedim (askeriyenin ticari firma gibi ithalat ihracat izni yokmuş)öyle yetkileri yokmuş.Ama gün doğmadan neler doğar. Ben şunu söylerim devletin köt kuruşuna el uzatan namerttir bu dünyada olmasa bile mutlaka diğer tarafta cezasını çekecektir.