Evde sunucu işi hayal gibi
vdsl yaygınlaşırsa bi ihtimal olabilir bu hayal.Bi ihtimal diyorum çünkü elektrik ve soğutma gibi 2 önemli durum var.Başkent'in göbeği denilebilecek biryerdeyim ve hemen her hafta en az 1 kez 1-2 saatlik bir elektrik kesintisi olur
Sunucu bilgisayar gibi değildir,bilgisayarı gece kapatırsınız fakat sunucunuzun açık olması gerekir.Elektrik sorununu aşıp sürekli çalışır olmasını sağladığınızda da soğutma sorunu ortaya çıkacaktır.
Bu yüzden en mantıklısı co location yaptırmaktır.Tabi co location gerekli bir durum ise.Pek tabi işinizi Almanya,ABD lokasyon makinalarlada görebilirsiniz.