Konu
facebook'ta sandbox a düştüm :D:D:D
25-05-2008, 00:25:40
#15
kubilay
gruplar açın, listelerinize ekleyin, amerika birleşik devletleri başkanı dahil herkesi uyandırın. Sandboxtayım
(((
yeni bi grup açmak lazım= " kubilayın sanddan çıkmasını isteyen 1 milyon kişi bulabilirim " gibi ..