Bu loglarda ayıp olan birşey yok.
İade alamadığını söylediğin tutarı bir kaç dk da harcıyoruz. İade etmediğini söylediğin, küfrettiğin kişinin çalıştığı kurumlar sen dahil herkes tarafından biliniyor. Ama seni kimse tanımıyor.

Kısacası buraya attığın bir kaç resimden ben seni haklı çıkaramıyorsam, konuyu karalamaktan vazgeçip işine bakmanı öneririm.