yok bence şart diye birşey yok...hani eskiden çokmu güvensizdi de şimdi çok güvenli oluyor..eskiden nasılsa şimdide aynı..firmalar yeni yeni geçmeye başladılar istek dogrultusunda..birçok firma bu desteği vermiyor..dediğim gibi çok kapsamlı scriptler istiyor bu desteği onun dışında ben basit olupta php5 istiyen görmedim.